اجرای یک کنسرت ویژه پیانو ـ جام جم

عاصمه میرفندرسکی مدیر موسسه «آوای مهربانی» در گفتگو با مهر درباره کنسرت ودود موذن‌ اینگونه توضیح داد:
کنسرت ودود موذن، خواننده پاپ‌سنتی کشورمان که مدتی بود در اجراها حضور نداشت، روزهای اول، دوم بهمن‌ماه در اردبیل برگزارمی‌شود.

به‌گفته وی، این کنسرت که برای موسسه خیریه «مهر آفرین» برگزار می‌شود، ودود موذن‌ همراه گروه «خطایی» اجرایی خواهد داشت.

وی درباره فعالیت های دیگر موسسه «آوای مهربانی» نیز بیان کرد: ششم دی ماه امسال یک کنسرت پیانوی کلاسیک ایرانی به هنرمندی پویان آزاده از فارغ التحصیلان رشته موسیقی از کشور آلمان، در قالب یک برنامه پژوهشی در تالار رودکی برگزار می شود. آزاده تصمیم دارد در این کنسرت ضمن اجرای شیوه های نوازندگی مرتضی خان محجوبی و جواد معروفی این موضوع را به اثبات برساند که سبک پیانونوازی ایرانی قابلیت ارائه در مباحث تئوریک و آکادمیک عالی موسیقی را دارد که این موضوع کمتر در محافل بین المللی به اثبات رسیده است.

این تهیه کننده آثار موسیقایی در پایان عنوان کرد: برگزاری یک برنامه ویژه بانوان با هنرمندی بانو ذوالفقاری در سالروز تولد حضرت رسول (ص) و اجرای یک کنسرت دونوازی با هنرمندی سلمان سالک و مجید علیزاده در تالار باربد فرهنگستان هنر از جمله برنامه های این موسسه در چند ماه آینده است. البته چند برنامه ویژه دیگر با حضور هنرمندان برجسته حوزه موسیقی داریم که به محض عقد قرارداد پیرامون آنها اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

  1. لینک خبر در جام جم انلاین
  2. لینک خبر در خبرگزاری مهر
  3. لینک خبر در پایگاه خبری موسیقی ایرانی

با ما در آوای مهربانی همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا